3 Tips Pilih Bisnes Tahun 2019

Nak bisnes apa? Jom tengok tips bisnes paling sesuai dan menguntungkan tahun 2019.

Ikut tips ini:

1. Modal Mampu Diadakan dan Ada Bimbingan Mentor.

Carilah bisnes yang tidak perlukan modal ribu riban. Modal serendah Rm160. Bisnes apa zaman ini yang modal sebegini rendah?

Perlu pilih bisnes yang sediaan pakej-pakej yang anda sanggup keluarkan.

2. Ada pelbagai keuntungan

Bisnes yang menguntungkan bukan sahaja yang ada i. untung runcit, tetapi ada ganjaran-ganjaran lain, seperti beberapa jenis bonus -bonus kepimpinan, bonus kereta dll.

Lagi ii. untung dari segi dapat pahala. Sebab bisnes yang ajak orang ramai guna produk selamat, bisnes didik orang tentang nutrisi penting untuk tubuh badan, bisnes yang bimbing orang lain buat bisnes.

Bukan bisnes kaut untung duit dengan jual produk merosakkan.

Untung ke iii. Ialah untung sebab bisnes mampu bertahan lama. Maksudnya kena cari syarikat yang dah lama bertapak, yang dinamik, sentiasa ada RnD, dan syarikat yang cintai setta cakna alam sekitar.

Jadi berbaloi jika dah lama luang masa, tenaga dan wang.

Elakkan bisnes yang syarikat tidak kukuh, main ciplak produk dan tiada organisasi tersusun. Dikhuatiri tidak bertahan lama.

3. Bisnes Yang Produknya "Highly Repeat Order".

Dibuktikan bisnes yang berkembang maju, ialah yang produknya bersifat "consumable" kerana produk menjadi keperluan, juga ianya berkualiti dan berkesan.

Bisnes yang sebegini akan ada ramai pengguna setia, konsisten mengguna kerana dapat nikmati efek kepada diri serta orang-orang sekitar.

Berminat nak ceburi bisnes yang mempunyai 3 ciri di atas? Komen "Nak".

Bisnes yang ada 3 ciri di atas ialah bisnes yang sedang Kak nas ceburi sekarang.

Banyak lagi ciri-ciri kelebihan bisnes ini.

Untuk maklumat lanjut, atau untuk terus mendaftar dan mendapat bimbingan, hubungi Kak Nas 0194706780.


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment