Pengedar Shaklee Kuala Kangsar: Konsultasi Terbaik dan Penghantaran Pantas Untuk Anda

Salam sayang :)  Selamat datang ke blog saya.
Saya Pengedar Shaklee Bertauliah.

No. ID: 1213206.

No Telefon: 0194706780

Biasa orang panggil Kak Nas sebab ramai kastemer berusia lebih muda dari saya.

Saya Boleh Ajar Teknik Pengambilan Vitamin Berkesan.
---
Saya sudah banyak dan akan terus buat penghantaran vitamin dan produk secara Bayar Waktu Terima  ( COD ) bagi yang tinggal di kawasan 
Kuala Kangsar, Manong, Kati, Padang Rengas, Sungai Siput, Taiping dan Ipoh. Saya juga menguruskan pesanan anda dari mana-mana sahaja di segenap pelosok negara Malaysia dan negara-negara berdekatan seperti Brunei, Singapura dan Thailand.

Walaupun saya tinggal di Kuala Kangsar, Perak, saya juga banyak mendapat pelanggan-pelanggan yang membeli vitamin Shaklee dari seluruh pelosok negara.
Luv U all :)

Saya bukan layan pelanggan saya hanya sebagai pembeli. Anda akan saya layan lebih sebagai rakan atau sahabat. 

Biasanya apabila pelanggan tanya harga sesuatu barang, saya suka tanya beberapa soalan lanjut terlebih dahulu, seperti contoh:

* Apa jenis kulit? 
* Ada ambil ubat hospital?
* Ada makan pil perancang?
* Ada guna produk pengelupasan kulit?
....dan lain-lain yang berkaitan. 

Bukan apa, saya nak pastikan anda mendapat rekemen yang terbaik untuk sesuatu masalah. Apabila jelas, barulah saya cadangkan vitamin-vitamin sesuai dan tepat.. 

Saya akan buat temu janji dengan anda bagi yang tinggal di Kuala Kangsar dan berdekatan.
Jika anda tinggal di Kota Bharu, Kubang Kerian, Pengkalan Chepa, Kuala Balah, Jeli, Kelantan; atau di Ayer Molek, Johor; atau di Setapak, Setiawangsa, Kuala Lumpur, saya ada rakan-rakan ahli kumpulan yang boleh buat penghantaran mengikut masa yang dijanjikan.
Anda cuma perlu wasap atau mesej sahaja saya, Nas 0194706780.

Bagi pesanan jauh, saya akan segera poskan vitamin-vitamin yang dipesan sebaik sahaja mendapat bayaran. Tak adalah U all tertunggu-tunggu kan. Tentu tak sabar nak rasa Shaklee effects!!!

Selepas itu, saya akan buat follow up. Nak kena tahu perkembangan selepas mengambil vitamin! Ada perubahan ke? Ada krisis pemulihan ke? Bukan apa, saya nak pastikan pelanggan saya mendapat manfaat yang sepatutnya. Betul ke cara makan? Dan nasihat dari saya ialah jangan mudah melatah dan jangan terus berhenti jika ada krisis pemulihan. 
Rugi kalau berhenti. Anda sudah di jalan yang betul, sabar sementara krisis belum habis. Anda akan nikmati suatu yang baru, yang luar biasa nanti.

Semua perkara yang perlu saya akan jelaskan dan ingatkan pelanggan 
sepanjang masa. U all sangat bermakna dan sebab itu saya nak 
semua orang sihat dan gembira. 

Inilah satu contoh kegembiraan pelanggan saya:

Anaknya, perempuan, usia 13 tahun, tinggal di asrama, ada TIROID. Ibunya takut jika anaknya kena jalani pembedahan seperti abangnya. Jadi, ibunya nakkan vitamin yang bajet dan mudah diambil bagi pelajar asrama.

Saya cadangkan VitaLea sahaja. Kesannya.... Alhamdulillah. Saya rasa gembira hampir menitis air mata apabila pelanggan gembira.

Alhamdulillah. Syukur. Hasrat saya nak bantu orang lain beralih dari masalah kesihatan kepada keadaan yang lebih baik semakin menampakkan hasil. Saya doakan kepada Allah agar saya dapat bantu lagi ramai dan terus bertambah bilangan orang yang pulih dari pelbagai masalah kesihatan.

Ya, niat saya nak tolong orang lain jadi sihat. Saya suka bantu anda semua. Mesej je saya Nas 0194706780 untuk mendapat konsultasi tentang vitamin-vitamin yang sesuai untuk masalah tertentu.

 Ya, jangan malu-malu. Jangan simpan masalah anda. Jangan buat tak kisah. Jika anda rasa sesuatu yang tak kena dengan kesihatan, terutama yang kritikal, langkah pertama memanglah berjumpa doktor. 
Dapatkan khidmat nasihat doktor anda.

Ambillah pemakanan semula jadi atau natural vitamins yang boleh membantu mengurangkan atau mengatasi masalah yang anda hadapi.
Tetapi anda perlu konsultasi terlebih dahulu.

Kenapa ambil vitamin untuk mengatasi masalah kulit atau masalah kesihatan lain?

Jawabnya kerana masalah yang anda hadapi sebenarnya sebahagian besarnya berpunca dari pemakanan.

Makan tak seimbang, makan terlebih banyak, terkurang makan, makan tak ikut komposisi yang sepatutnya dan pelbagai masalah berkaitan pemakanan saja. 

Saya banyak mendapat pelanggan yang beli vitamin untuk atasi  masalah kulit. Kenapa saya jadi pakar dalam bab masalah kulit dan berat badan? Kerana saya sendiri berjaya keluar dari masalah kulit yang serius melalui pengambilan vitamin berkesan. Kerana saya juga secara tak sengaja berjaya turunkan berat badan.

Jadi, apa vitamin untuk kulit jeragat, jerawat; apa vitamin untuk nak kurus menjadi kemahiran saya. Saya dilatih dan terlatih! InshaAllah. Sedia membantu anda...

Saya mendapat bimbingan dan latihan pihak yang pakar dalam dunia nutrisi Shaklee dari segi fungsi setiap vitamin dan cara-cara pengambilan berkesan.

Kerana saya juga banyak pelanggan yang ada masalah jeragat. Boleh dikatakan 70% pelanggan saya adalah berkaitan  jeragat. Lain-lain adalah berkaitan masalah gastrik, atasi kolestrol dan tekanan darah tinggi. Yang ada fibroid dan mendapat kanser pun ada. 

Mereka ini yang terkesan dengan Shaklee effects memang akan buat belian berulang. Ramai yang juga mengambil langkah bijak dengan mendaftar sebagai ahli.  Ya lah kan, buat belian pada harga lebih murah sebab dapat diskaun tentu lebih menjimatkan. Ada juga yang dapat bonus tunai hadiah dari Shaklee. Teruja betul...

Kenapa anda sangat-sangat dicadangkan beli Vitamin Shaklee? Kerana Shaklee tiada yang seumpamanya. Tiada tandingan. Unik!


Baca keyakinan wanita bijak ini yang sangat berpengalaman dalam Shaklee........


Hubungi Nas 0194706780 utuk beli vitamin Shaklee dan dapat konsultasi percuma.

Juga untuk daftar sebagai ahli.

Jika anda ingin buat belian secara online secara selamat menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik 
E-SELL di bawah dan ikut sahaja arahan selanjutnya.


My best advice: 

Hubungi saya dahulu untuk daftar ahli, sebab anda akan dapat banyak kebaikan sebagai ahli.

  Ikhlas dan salam sayang,
     Nas Ibrahim 
          Pengedar Shaklee Kuala Kangsar
dan seluruh Malaysia 
H/phone: 0194706780
FB: Nutrisi Alamiah Tulen
          Instagram: Nutrisi Alamiah Tulen          
                                                            Salah Satu Set Vitamin Kulit Cantik
Antara supplemen pilihan popular!




Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment